آقای ظریف ، خون شهید لیز است . . .

نوشته شده توسط : خادم سایبری
آقای ظریف ، خون شهید لیز است . . .

آقای ظریف ، قهرمان بعضی از مردمان که ساده اند ، یادتان باشد که خون شهید پایمال نمی شود و لیز است ، و اگر پایمالش کنی ، زمینت می زند . . .

این مردمان می گویند که افراطیون داخلی با نتانیاهو همصدا شده اند و حرف های آنها را می زنند ، اما نمی گویند که خودشان با آمریکا همصدا و همدست شده اند و غنی سازی بیست درصدی شهریاری را تعطیل کردند . . .

 

وقتی تیم احمدی روشن را در سازمان انرژی اتمی تصفیه می کنی، وقتی غنی سازی بیست درصدی را مثل آب خوردن تعطیل می کنی، وقتی زمزمه ها شروع می شود که ما اصلا به غنی سازی بیست درصد نیازی نداریم . . .

اینها یعنی آی شهدای هسته ای ، شما [شرمنده ام که این حرف را می زنم ، فوق العاده ناراحتم
] بیخود کردید که غنی سازی را به بیست درصد رساندید . . .

با منطق دولت اعتدال، شهریاری یک افراطی بود که دستاورد مهمش به مثابه سنگ راه و مانعی بود که باید از سر راه برداشته می شد . . .

می ترسم فردا روزی مقبره اش را هم صاف کنند به خاطر اینکه در غنی سازی بیست درصدی دخیل بوده است . . .

پ.ن : اصلا فکر نکنید که روح مقاومت در بین جوان ها ، کشته شده و دیگر نفس جنگ ندارند ، بدانید که ما تا آخر ، پای آرمان های مقدسمان (همچون راه شهیدان ؛ شهید شهریاری ، علی محمدی ، شهید احمدی روشن و دیگر شهدای هسته ای عزیز) ایستاده ایم . . .




:: بازديد از اين مطلب : 587
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی